مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است
کد خبر: 4113426
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: باید همواره اهل سازندگی و جهاد باشیم و باورمان این باشد که خدا به ما منت نهاده تا در خدمت مردم باشیم.

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران امروز، 19 دی‌ماه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه نیروهای سپاه نه تنها در برابر دشمنان و متجاوزان اهل جهاد هستند بلکه در خدمتگزاری و نوکری مردم و رفع محرومیت‌ها و سازندگی کشور نیز اهل جهاد و مجاهدت هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: باید همواره اهل سازندگی و جهاد باشیم و باورمان این باشد که خدا به ما منت نهاده تا در خدمت مردم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه بیان کرد: سپاه همواره خدا و مردم را در نظر داشته و راه تقرب به پروردگار را خدمتگزاری به مردم به ویژه قشر ضعیف و نیازمند جامعه می‌داند.

وی ایثار و گذشت و حفظ ارزش‌های انسانی را زندگی حیات طیبه خواند و بیان کرد: ما این نوع زندگی را می‌خواهیم اما دنیای غرب زندگی حیوانی را خواسته در حالیکه در این راه هم به بن بست رسیده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: سپاه و بسیج افتخارش این است که تا آخرین قطره خون در صراط مستقیم بوده و در فرمانبرداری ولایت خود را متعهد دانسته و به مردم عشق می‌ورزد، چراکه هدفمان خدمت رسانی به مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به مردم تمام امکانات و توان خود را پای کار می‌آوریم، خاطرنشان کرد: طرح اهدای جهیزیه تنها مربوط به کردستان نیست بلکه این نهضت در سراسر استان‌های کشور در حال انجام است.

خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم اولویت سپاه کشور است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان به همت سپاه باهدف ارائه خدمت بی‌منت در کشور اجرا می‌شود، گفت: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم اولویت سپاه کشور است.

سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در این مراسم ازدواج آسان هدف اصلی اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوده است، گفت: اهدای جهیزیه به نوعرروسان نیازمند به همت سپاه در تمام استان‌های کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در شش سال گذشته کارخانجات تعطیل شده کشور را با عنوان تولید اقلام جهیزیه احیا کرده است، افزود: در این راستا تمامجهیزیه‌های اهدایی سپاه کشور کار تولیدکنندگان داخلی بوده است تا در کنار کمک به نیازمندان بتوان در بخش اشتغال و تولید کشور نیز اقدام اساسی صورت گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان به همت سپاه باهدف ارائه خدمت بی‌منت در کشور اجرا می‌شود، گفت: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم اولویت سپاه کشور است.

وی با قدردانی از اقدامات نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه کردستان به خاطر حفظ امنیت و برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و اقدامات محرومیت‌زدایی یادآور شد: پیگیری رفع مشکلات مردم نیز جزو برنامه‌های اولویت‌دار ما بوده است.

انتهای پیام
captcha