دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهیدان پساوند و پورقادری
کد خبر: 4113181
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
در سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی انجام شد؛

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهیدان پساوند و پورقادری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهیدان پساوند و پورقادری از خانواده شهدای سقوط هواپیمایی اوکراینی دیدار کرد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه حسن عباسی، سرپرست فرمانداری مهاباد و تعدادی دیگر از مسئولان ۱۸ دی با حضور در منزل شهیدان پساوند و پورقادری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و با آنان ابراز همدردی کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان در این دیدار ضمن ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم پایه و اساس بوده و تا زمانی که در کنار نظام باشند هیچ نگرانی و مشکلی کشور را تهدید نخواهد کرد.

سردار حبیب شهسواری افزود: شهیدان این حادثه برای همیشه در یادها خواهند ماند و در آینده مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در سانحه هواپیمای اوکراینی روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شان و منزلت را برای آنها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران دغدار شهدای این سانحه هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این دیدار گفت: دشمنان کوردل با سوء استفاده از حادثه هواپیما دنبال تفرقه بین ملت و نظام هستند اما مردم با همبستگی ملی، هرگز اجازه دستیابی دشمن به هدف‌های شوم را نخواهند داد.

حسن عباسی افزود: وظیفه همه ماست که به مردم به ویژه خانواده شهدا خدمت کنیم و هرآنچه برای رفاه و آرامش آنها لازم است را انجام دهیم.

 

انتهای پیام
captcha