اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی جدی‌تر گرفته شود
کد خبر: 4112944
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی جدی‌تر گرفته شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خواستار اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج نماز در سراسر استان شد و گفت: نماز در دستگاه‌های اجرایی جدی‌تر گرفته شود.

اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 17 دی‌ماه در اجلاسیه استانی نماز و آیین تکریم از شهدای امنیت استان، با بیان اینکه ولایت فقیه در امتداد امامت امامان معصوم(ع) بوده و مشروعیت الهی دارد، گفت: در آیات شریفه قرآن بر اهمیت و اقامه نماز بسیار تأکید شده است.

امام جمعه سمنان خواستار اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج نماز برای جوانان شد و افزود: تلاش شود تا اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش تقویت شود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز با بیان اینکه نقش اصلی در موفقیت در کارها در گرو توجه به نماز است، یادآور شد: نماز یکی از راه‌های شکرگزاری در برابر الطاف خداوند و نعمت‌هایی است که‌ به‌ ما عطا کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بالاترین رمز موفقیت ما در برابر دسیسه‌های نفسانی توجه‌به نماز و عبادت است، افزود: فرهنگ اقامه نماز در سطح دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در تدین و دینداری پیشگام است، بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام
captcha