موضوع جمعیت دغدغه جدی مسئولین و مردم شود
کد خبر: 4112935
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

موضوع جمعیت دغدغه جدی مسئولین و مردم شود

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: مساله بحران جمعیت از دغدغه‌های جدید مقام معظم رهبری است که به نوعی می‌توان گفت خواب را از چشم ایشان گرفته است.

زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشوربه گزارش ایکنا از قم، زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، در جلسه ستاد ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که امروز شنبه ۱۷ دی‌ماه، در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت بحرانی است که خواب را از چشمان مقام معظم رهبری گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع جمعیت تا این حد برای مسئولین و مردم دغدغه شود، لیان کرد: حل این مشکل نیازمند عزمی است که فرای مسئولیت مدیران باید پیگیری و دنبال شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه قوانین جمعیت تصویب و اقداماتی در این راستا انجام شده است، تصریح کرد: باید با برنامه‌های جامع و فوق‌العاده اقدامات گسترده‌تری در این حوزه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه استان قم را ویژه می‌دانیم، ابراز کرد: ظرفیت‌های ویژه و بی‌نظیری در استان قم وجود دارد و اتفاقاتی که در این استان رقم می‌خورد بازتابی ملی خواهد داشت.

اختری با بیان اینکه در استان قم می‌توانیم در موضوع سقط جنین سریعا به نتیجه برسیم، تصریح کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت علما و مراجع تقلید استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha