مسئولان انتقال‌دهنده مکتب سلیمانی به نسل جدید باشند
کد خبر: 4112484
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

مسئولان انتقال‌دهنده مکتب سلیمانی به نسل جدید باشند

فرمانده سپاه کازرون از مسئولان خواست تا مکتب، اخلاق، مراسم و سبک مدیریت و فرماندهی شهید سلیمانی را به نسل جدید انتقال دهند.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 15 دی در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم گفت: شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی فاتح دل‌های آزادی‌خواهان جهان است.

 وی افزود: امروز افتخار داریم که بگوئیم به همراه مردم شهرستان کازرون در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی و شاگردی می‌کنیم.

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: جوانان گام دومی انقلاب در مکتب شهید سلیمانی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و امت اسلام به حول قوه الهی در رکاب ولایت تا آخرین ایستاده‌اند.

وی به حضور با شکوه جوانان و نوجوانان در مراسم سردار دلها اشاره کرد و افزود: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مکتب، اخلاق، مرام و سبک مدیریت و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل جدید انقلاب امروز رسالت و وظیفه همه مسئولان است.

توکل بر ادامه راه شهدا در مکتب حاج قاسم سلیمانی تأکید و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران وارث رسالت شهدا و حافظ و حامل امانت شهدا برای حفاظت از اسلام، انقلاب و دستاوردهای آن هستیم و تا آخر استوار ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha