انتخاب محمد عربان به عنوان قاری منتخب ارتقاء قاریان ممتاز + عکس
کد خبر: 4112438
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

انتخاب محمد عربان به عنوان قاری منتخب ارتقاء قاریان ممتاز + عکس

سیزدهمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، باحضور قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور، برگزار شد که طی آن محمد عربان قاری منتخب جلسه سیزدهم ارتقاء معرفی شد.

به گزارش ایکنا، سیزدهمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۱۴ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ باحضور تعدادی از قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور، در تهران، مجتمع امام خمینی(ره)، سالن جلسات شورای عالی قرآن برگزار شد.

در بخشی از این جلسه که محمدتقی میرزاجانی، معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن هم حضور داشت، یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

این جلسه ارتقاء که به دبیری حمید رحیمی، قاری پیشکسوت همراه بود، اصول وقف و ابتدا و مفاهیم آیات توسط حمیدرضا مستفید، استاد و داور بین‌المللی قرآن کریم که به صورت مجازی با برنامه همراه بود با مشارکت قاریان به بحث گذاشته شد.

در ادامه امین پویا، استاد و قاری بین‌المللی قرآن کریم به نقد و تحلیل تلاوت محمد عربان از تهران و احسان بیات از همدان با رویکرد مهندسی تلاوت پرداخت.

در پایان این جلسه، تلاوت محمد عربان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب معرفی شد.

چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز در سال ١۴٠١، چهارشنبه‌ها به صورت دوهفته یکبار با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha