شناخت مصادیق معروف و منکر در توسعه حجاب؛ دغدغه مهم فرهنگی استان
کد خبر: 4112395
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

شناخت مصادیق معروف و منکر در توسعه حجاب؛ دغدغه مهم فرهنگی استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: شناخت مصادیق معروف و منکر در توسعه و ترویج فرهنگ حجاب، عفاف و نماز اول وقت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان یکی از مهم ترین دغدغه‌های فرهنگی این اداره کل است.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ دی ماه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر  گفت: شناخت مصادیق معروف و منکر در توسعه و ترویج فرهنگ حجاب، عفاف و نماز اول وقت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان یکی از مهم ترین دغدغه‌های فرهنگی این اداره کل است.

وی ادامه داد: این امر نیازمند برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال و ترویج این فرهنگ و فریضه الهی است.

یادآور می‌شود؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای چندمین سال پیاپی در ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزء دستگاه‌های برتر بوده و همچنین این اداره کل نیز از سوی ستاد اقامه نماز استان جزو چند اداره کل برتر در زمینه گسترش و اقامه نماز جماعات و ترویج این فریضه دینی در سطح ادارات کل شناخته شده است.

این جلسه پیرامون برنامه‌های سال 1401 و دستور العمل اجرایی برای انجام فعالیت‌های سالانه نماز در حوزه کاری این اداره کل و ارائه کارهای پیشنهادی برگزار شد.
 
 

انتهای پیام
captcha