مکتب سردار سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4112305
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

مکتب سردار سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: مکتب سلیمانی می‌تواند محور گام دوم انقلاب شود و راه و مسیر رسیدن به این مهم را فراهم سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، سلسه عصر شعرهای ملی«جان‌فدا» با محوریت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر تبیین مکتب سردار دل‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، غلامحسین قنبری مدیر کل ثبت احوال استان خراسان رضوی و جمعی از شاعران بومی و افغانستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از حاج قاسم به عنوان پرچم‌دار ولایتمداری یاد کرد و گفت: در این ایام بیش از گذشته جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی احساس می‌شود و جالی خالی منش و مکتب او نیز بسیار محسوس است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) مبنی بر عدم معرفی شخصیت سردار به صورت ماورائی، اظهار کرد: برای این تعریف ابتدا باید بدانیم چگونه یک فرد می‌تواند به این درجه برسد. 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد:  وصیت‌نامه سردار را کلمه به کلمه بخوانید و تبلیغ کنید، چرا که می‌تواند محور گام دوم انقلاب شود و راه و مسیر رسیدن به این مهم را فراهم سازد.

سبزیان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم برگزاری این قبیل برنامه‌ها زمینه‌ساز تبیین شخصیت واقعی و عینی سردار کمک کند.

وی ضمن تشکر از حضور شاعران بومی و افغانستانی در این‌محفل بیان کرد: این حرف ما،حاج قاسم و حاج قاسم‌هاست؛ هر آنچه که امروز انجام می‌دهیم جز برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) نیست. 

همچنین در این آئین غلامحسین قنبری، مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی و جمعی از میهمانان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کارت عضویت یکساله کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد به ایشان اهدا شد.

گفتنی است که در ادامه این مراسم، شاعران حاضر در جلسه به خوانش اشعار خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha