کانون مسجد، مرکزی برای تربیت هنرمند انقلابی است
کد خبر: 4112147
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

کانون مسجد، مرکزی برای تربیت هنرمند انقلابی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان جزو استان‌های پر کانون کشور است و این یک ظرفیت محسوب می‌شود، گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مرکز تربیت هنرمند متعهد اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام رضا کلاه‌کجبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان خوزستان، که امروز، ۱۴ دی‌ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: زمانی که هیچ مجموعه‌‌ای در استان فعالیت نمی‌کرد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان فعال بودند. بنده در کانون شهید فهمیده اهواز فعالیت می‌کردم و آقای حمیدی‌نژاد که امروز بر مسند ریاست اداره کل آموزش و پرورش استان نشسته است جزو مسئولان کانون‌های مساجد در اهواز بود که این از برکات مسجد است.

وی اظهار کرد: این نشست برای قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام همت‌پور، مسئول سابق کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و معارفه مسئول جدید برگزار شده است. این جابجایی‌ها برای ایجاد یک نفس تازه و فعالیت‌های نو در مجموعه است. ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و مجموعه استان به این جمع‌بندی رسید که این مسئولیت به حجت‌الاسلام سمیری که خود در مسجد رشد کرده است، سپرده شود.

کلاه‌کج ادامه داد: خوزستان یک هزار و 100 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خود دارد، به همین دلیل جزو استان‌های پر کانون کشور است و این یک ظرفیت محسوب می‌شود. 

مدیرکل ارشاد خوزستان با بیان اینکه کانون مساجد، مرکز تربیت هنرمند متعهد اسلامی و انقلابی است، گفت: در دولت مردمی، مردم انتظار دارند که توجه به آنها و تأثیرشان در امورات بیشتر شود.

همچنین حجت‌الاسلام سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان در این جلسه گفت: از خداوند می‌خواهم توفیق خدمت خالصانه به دین و اهل بیت(ع) را به ما بدهد. مسجد، عرصه حساس و پایگاه فرهنگی اسلام است. لذا قدر بدانیم و خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha