دغدغه‌های بانوان طلبه و مبلغان یزدی پیگیری می‌شود
کد خبر: 4112020
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

دغدغه‌های بانوان طلبه و مبلغان یزدی پیگیری می‌شود

استاندار یزد با تأکید بر تشکیل کارگروهی به منظور هم‌اندیشی در خصوص دغدغه‌های بانوان طلبه و مبلغان گفت: دغدغه‌های این قشر در قالب این کارگروه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری لازم با حضور مسئولان صورت می‌گیرد.

دغدغه‌های طلاب و مبلغان یزدی پیگیری می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 13 دی‌ماه در نشست مشترک با جمعی از اعضای حوزه‌های علمیه خواهران استان گفت: انتخابات؛ لیله القدر سیاسی است زیرا سرنوشت کشور به مدت چهار سال در دست افرادی قرار می‌گیرد که تصمیمات آنها در زندگی مردم نقش مهمی دارد.

استاندار یزد ادامه داد: حضور عالی‌ترین مرجع اجرایی و تصمیم‌گیری کشور در هر استان؛ لیله القدر اجرایی و اداری آن استان است چراکه تصمیماتی که می‌تواند اخذ شود ممکن است مقدرات تا ۱۰۰ سال آینده استان‌ها را تحت الشعاع قرار داد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در هفته آینده گفت: این سفر دو روزه  ممکن است ۱۰۰ سال مسائل و برنامه‌های حوزه‌های مختلف استان را جلو بیندازد. برای لیله القدر اجرایی، عملی وجود دارد که می‌تواند بستری ایجاد کند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و آن ظرفیت اجتماع مردمی است. 

استاندار یزد با بیان اینکه این اجتماع مردمی معنا و مفهوم‌های مختلفی در ابعاد استانی، ملی و بین المللی دارد بیان کرد: حضور پر رنگ مردم در اجتماع مردمی روز سفر، پشتوانه و سرمایه اجتماعی بزرگی برای تسریع در روند پیگیری و حل مطالبات استان است. 

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در این نشست از سوی بانوان طلبه و اعضای حوزه علمیه بانوان گفت: کارگروهی با هماهنگی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به منظور هم اندیشی در خصوص دغدغه‌های بانوان طلبه و مبلغان شکل گیرد تا جمع بندی آنها جهت تصمیم گیری در جلسات با حضور مسئولان استانی مطرح شود.

انتهای پیام
captcha