مردم‌داری از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود
کد خبر: 4111957
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

مردم‌داری از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی انسانی خدا محور بود که همه کارهایش را برای رضای خدا انجام می‌داد و مردم‌داری از ویژگی‌های بارز این شهید بود.

جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۳ دی‌ماه، در مراسم بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع جهادگران جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: شخصیت روحانی و عرفانی شهید سلیمانی قابل توصیف نیست اگر می‌خواهید سردار را بشناسید وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و خودنوشت سردار، معرف و نمایان‌گر شخصیت فردی و اجتماعی اوست.

وی تاکید کرد: آحاد مردم بویژه جهادگران برای رسیدن به قله‌های عزت و سعادت، به شناخت مکتب و مرام انسان‌هایی نظیر شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی نیاز دارند و زندگی این شهید بزرگوار نه تنها برای مردم و جوانان ایران که برای همه افراد در عالم موثر و الگویی بی‌بدیل و مثال‌زدنی است. 

اوچی اردبیلی ادامه داد: سردار سلیمانی ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که او را برجسته کرد و مهمترین آن همان اخلاص بود، انسانی خدا محور که همه کارهایش را برای رضای خدا انجام می‌داد و مردم‌داری از ویژگی‌های دیگر شهید سلیمانی بود.

وی عنوان کرد: سنگر امروز ما فعالیت در این نهاد انقلابی است و امروز وظیفه ما این است که با تلاش‌ دوچندان در مسیر تعالی کشورمان فعالیت نماییم شاید بتوانیم ذره‌ای از وظیفه خود را نسبت به شهدا بویژه سردار شهید سلیمانی ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha