اختتامیه جشنواره عکس «شهدای گمنام» در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4111814
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
بهمن امسال

اختتامیه جشنواره عکس «شهدای گمنام» در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود

آیین اختتامیه جشنواره عکس شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «روی شانه‌های شهر» همراه با اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

جشنواره عکسبه گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره عکس شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «روی شانه‌های شهر» با موضوعات آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در لرستان و مقبره شهدای گمنام در سراسر لرستان در دو بخش حرفه‌ای با دوربین عکاسی و  بخش مردمی با تلفن همراه در لرستان در حال برگزاری است.

زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره عکاسی تا 15 دی‌ماه جاری اعلام شده است و آیین اختتامیه، اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه نیز بهمن‌ماه امسال خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره عکاسی که از سوی حوزه هنری لرستان برگزار شده است، می‎توانند آثار خود را به شماره  09166985123 در پیام‌رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.

تمامی آثار باید در جغرافیای استان لرستان عکاسی شده باشند و هر عکاس می‌تواند ۱۰ قطعه عکس در هر بخش ارسال کند، ویرایش تصاویر در حد تنظیم نور رنگ و کنتراست مجاز است.

عکس‌ها باید فاقد هرگونه امضا و نشان دیگری باشد و هر عکاس مجاز به شرکت در هر دو بخش است و دبیرخانه حق استفاده از عکس‌های ارسالی در قالب‌های مختلف را ندارد.

انتهای پیام
captcha