مکتب شهید سلیمانی مقابل ضلالت غرب ایستاد
کد خبر: 4111781
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

مکتب شهید سلیمانی مقابل ضلالت غرب ایستاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی‌بن‌موسی الرضا قائل بود، گفت: مکتب شهید سلیمانی در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز، ۱۳ دی‌ماه در گردهمایی «جهادگران خدمت و مقاومت» که با حضور خادمان رضوی در مصلی کرمان برگزار شد، با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح گفت: دشمنان ویژگی «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ» و دوستان و کرمانی‌ها «رُحَماءُ بَينَهُم» را به خوبی در شهید سلیمانی درک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تمسک به امامت و ولایت عبادت کرد، افزود: شهید سلیمانی می‌خواست وصف همراهان پیامبر(ص) را داشته باشد و برای این کار باید به خود می‌رسید به همین دلیل است که شهید سلیمانی خادم امام رضا(ع) می‌شود. او به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی‌بن‌موسی الرضا قائل و خادم آنجا بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات جهادگونه شهید سلیمانی در شام، عراق، حزب‌الله و ... بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت. به همین دلیل بود که رئیس‌جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(شهید سلیمانی) و در نهایت رئیس‌جمهور آمریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

طهرانچی با بیان اینکه فرزند کرمان با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد، گفت: نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود زیرا این حرم ستونی به نام ولایت دارد. باید قدردان شهید باشیم و هراندازه حاج قاسم را دوست داریم باید از رهبر عزیزمان اطاعت کنیم.

انتهای پیام
captcha