تدارک مؤسسات قرآنی فارس برای تکریم یاد شهید سلیمانی
کد خبر: 4111687
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۸

تدارک مؤسسات قرآنی فارس برای تکریم یاد شهید سلیمانی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در تشریح برنامه‌های این اتحادیه به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، از تلاوت دسته‌جمعی سوره یاسین و همچنین توزیع 4 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: بدین مناسبت ویژه برنامه‌های مختلفی توسط مؤسسات قرآنی در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

وی نخستین فعالیت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس را مدیریت موکب اتحادیه کشوری در کرمان عنوان کرد و افزود: به‌همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور دو موکب برای پذیرایی زائران مزار شریف شهید سلیمانی در کرمان برپا شده است که استان فارس مدیریت این دو موکب را به عهده دارد.

اسلامی اظهار کرد: همچنین تلاوت دسته جمعی سوره مبارکه یاسین در شب شهادت سردار دل‌ها و رأس ساعت 1:20 بامداد، هنگام شهادت ایشان در سطح تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی و همچنین دانش‌آموزان و مربیان آنان و هدیه به روح شهید سلیمانی و همرزمانشان از دیگر برنامه‌های اتحادیه استان فارس است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس بیان کرد: علاوه بر این‌ها قریب 4 هزار بسته معیشتی در انواع مختلف و با قیمت‌های 300 تا 500 هزار تومان توسط مؤسسات قرآنی مردم فارس تهیه شده است که به‌ نیت شهید سلیمانی در سالگرد شهادت ایشان میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha