آیین اختتامیه دوره طرح «بصیرت» ویژه زوجین برگزار شد
کد خبر: 4111457
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

آیین اختتامیه دوره طرح «بصیرت» ویژه زوجین برگزار شد

آیین اختتامیه دوره طرح «بصیرت» ویژه زوجین گروه پدافند هوایی خارگ و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جزیره با حضور رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش روز گذشته،۱۱ دی‌ماه در سینما غدیر برگزار شد.

طرح بصیرت در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین اختتامیه طرح «بصیرت»، دوره آموزش عقیدتی و اجتماعی ویژه خانواده‌های کارکنان روز گذشته، ۱۱ دی‌ماه در سینما غدیر این یگان نظامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی، رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جزیره خارگ، اظهار کرد: شاهد اغتشاشات و حوادث تلخی در سطح جامعه بودیم که نشان می‌دهد دشمن با به‌کارگیری هوشمندانه سازوکارهای رسانه‌ای و مهندسی افکار عمومی؛ جنگ شناختی تمام عیاری را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی توانایی‌های سایبری، اطلاعاتی، روان‌شناختی و مهندسی اجتماعی را برای دستیابی به اهداف خود ادغام می‌کند و با استفاده از ابزارهای جنگ شناختی که بیشتر شامل ایجاد شک، معرفی روایت‌های متضاد، قطبی کردن افکار، رادیکال کردن گروه‌ها است سعی بر این دارد که یک جامعه منسجم را از هم گسیخته و متلاشی کند.

قاسمی گفت: دوره طرح «بصیرت» ویژه زوجین گروه پدافند هوایی خارگ و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جزیره خارگ با هدف تقویت و تحکیم بنیان‌های خانواده و افزایش آگاهی آنان از آسیب‌های فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی برگزار شد. 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جزیره خارگ، اظهار کرد: این دوره به مدت ۲ روز و با بهره‌مندی از اساتید برجسته دانشگاه در حوزه‌های سواد رسانه‌ای، جنگ شناختی، آسیب‌های فضای مجازی، حجاب و عفاف و نقش آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب شناسی نظام خانواده، تربیت فرزندان براساس آموزه‌های دینی، مهارت ارتباط مؤثر بین زوجین و مهدویت در سینما غدیر برگزار شد.

گفتنی است، در پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

طرح بصیرت در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

طرح بصیرت در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

طرح بصیرت در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

طرح بصیرت در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

انتهای پیام
captcha