جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلاله برگزار شد
کد خبر: 4111427
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلاله برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله و بانوان فعال قرآنی روزگذشته، 11 دی‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی کلاله برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله و بانوان فعال قرآنی روز گذشته، 11 دی ماه در اداره تبلیغات اسلامی کلاله برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر کوهستانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی را می‌توان از منازل به جامعه ترویج کنیم، گفت: برگزاری جلسات خانگی قرآن در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار تأثیرگذار بوده، لذا بانوان فعال قرآنی با هماهنگی مؤسسات قرآنی می‌توانند در این زمینه راهگشا باشند.

وی به اجرای طرح خانه مادری در منازل شهدا توسط هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلاله تأکید کرد و گفت: این طرح می‌تواند در بزرگداشت مقام شهدا و تکریم از خانواده شهدا در سطح شهر راه‌اندازی شود لذا ضرورت دارد در کنار این برنامه طرح‌ها و پویش‌های قرآنی در راستای ترویج به فرهنگ  و سیره شهدا انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با اشاره به پرورش سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در پرتو قرآن و عترت تصریح کرد: خانواده‌ها در عصر حاضر برای پرورش فرزندان قرآنی و تربیت انسان‌های معتقد باید فرزندان خود را بیشتر با مکتب قرآنی آشنا کنند.

حجت‌الاسلام کوهستانی هدف از تشکیل این هیئت را حضور عالمانه و مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برشمرد و گفت: امیدواریم که با برنامه‌ریزی و همت این هیئت در سطح شهرستان، شاهد خدمات و برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی بانوان باشیم.

انتهای پیام
captcha