دومین سالگرد ارتحال عمار انقلاب در یاسوج برگزار می‌شود
کد خبر: 4111380
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

دومین سالگرد ارتحال عمار انقلاب در یاسوج برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی(ره)، امروز، ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۸ با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب و اساتید حوزه‌ و دانشگاهیان، در سالن شهید سلیمانی دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی(ره)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی(ره)، امروز، ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۸ با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب و اساتید حوزه‌ و دانشگاهیان، در سالن شهید سلیمانی دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود. ایشان قبل از انقلاب در میدان مبارزه با رژیم ستم شاهی بود و همچنین در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در کنار رزمندگان مشوق و دلگرم کننده آنها بود.

وی با اشاره به وفاداری آیت‌الله یزدی نسبت به امام(ره) و انقلاب اسلامی، یادآور شد: در ابتدای انقلاب با نهضت مناظره به افشای چهره دروغین مدعیان روشنفکری، سوسیالیست‌ها و منافقین پرداخت.در واقع آیت‌الله مصباح با تأسیس مؤسسه امام خمینی(ره) که دانشگاه عظیم معارف و علوم انسانی است نقش بی‌بدیلی در جریان‌سازی فکری برای نظام ایفا کرد که این نهضت با بالندگی روز افزون بسیار خوب ادامه دارد.

وی در پایان گفت: این عالم ربانی هر وقت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اشاره‌ای داشتند مانند یک سرباز با تجهیزات کامل علمی و صفای نفس پیشگام بود. آیت‌الله مصباح، مهندس نفوس بود و با درس اخلاق به تهذیب نفوس جامعه اقدام می‌کرد، با جریان شناسی‌ها راه و منش صحیح را نشان داد و با اجرای طرح ولایت که مورد تایید کامل معظم معظم رهبری بود، نهضت ولایت‌مداری ایجاد کرد.

انتهای پیام
captcha