توزیع ۲۱۵ دستگاه بخاری در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4111364
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۹

توزیع ۲۱۵ دستگاه بخاری در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری، ۲۱۵ دستگاه انواع بخاری در قالب پویش «دلگرمی احسان» در مناطق محروم استان توزیع شد.

توزیع بخاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با توجه به شدت برودت هوا در چهارمحال و بختیاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قالب پویش «دلگرمی احسان» اقدام به توزیع ۲۱۵ دستگاه انواع بخاری گازی، نفتی و برقی در مناطق محروم استان کرد.

ارزش این اقلام ۲.۴ میلیارد ریال اعلام شده است که توزیع این بخاری‌ها توسط ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

رزمایش «سفره احسان» نیز به همت این ستاد در هفته اول دی‌ماه و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور برگزار و بیش از ۳۰ هزار بسته پروتئین شامل ۱۱۸ تُن مرغ به ارزش ریالی بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان توسط ۲۰۰ گروه‌ جهادی در مناطق محروم سراسر استان توزیع شد.

امسال دو رزمایش «همدلی احسان» و «نسیم احسان» نیز اجرا شده است؛ همچنین رزمایش «درس‌، بازی» با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای دانش‌آموزان نیازمند مقطع ابتدایی پیش‌بینی شده است که یک‌هزار و ۱۰۰ بسته آموزشی و بازی تدارک دیده شده و در سطح استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha