همایش علمی ترویجی زکات در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4111210
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

همایش علمی ترویجی زکات در شیراز برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس از برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات (شورای عالی زکات) با حضور مسئولان کشوری و استانی در شیراز خبر داد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 11 دی‌ماه در نشست شورای زکات این استان وضعیت فارس را در حوزه پرداخت زکات مطلوب توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکیدات فراوانی در بحث ترویج زکات و همایش‌هایی در خصوص آن دارند.

وی از برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات (شورای عالی زکات) در تاریخ پنج‌شنبه، 15 دی‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در شیراز خبر داد و افزود: باید تلاش کرد تا نتایج خوبی از این همایش برای برنامه‌ریزان در سطح کشور حاصل شود.

آیت‌الله دژکام با یادآوری اینکه فارس چندنی سال در زکات جزو رتبه‌های برتر کشور است، افزود: قطعاً برگزاری شورای عالی زکات کشور در شیراز می‌تواند مقدمه‌ای در پیشبرد فریضه زکات باشد.

وی همچنین منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص در قله بودن فارس را یادآور شد و گفت: همان‌سطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فارس در قله است و مردمانش هم باید در دین‌داری بدرخشند.

امام جمعه شیراز در پایان راهکار حل مسائل و مشکلات کشور را توجه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب به خصوص درمباحث نامگذاری سال‌ها عنوان کرد و گفت: این نام‌گذاری‌ها همگی هوشمندانه و بر اساس اقدامات علمی و مبتنی بر دانش انجام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha