جهاد تبیین مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است
کد خبر: 4111183
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

جهاد تبیین مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف‌ونهی از منکر استان کردستان گفت: بحث جهاد تبیین و توجه به امورات فرهنگی یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود بارها بر آن تأکید کرده‌اند، متأسفانه در این زمینه کم کاری‌هایی شده و مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است.

علی اصغر حسینی، معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر حسینی، معاون فرهنگی ستاد امر به معروف‌و‌نهی از منکر استان کردستان امروز، 11 دی‌ماه در نشست بصیرت افزایی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: بحث جهاد تبیین و توجه به امورات فرهنگی یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود بارها بر آن تأکید کرده‌اند؛ متأسفانه در این زمینه کم کاری‌هایی شده و مورد غفلت مسئولان قرار گرفته شده است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی همیشه از راه‌های مختلف در صدد نفوذ به ملت ایران بوده‌اند و در حوادث اخیر نشان دادند که از طریق جنگ نرم و با نفوذ بر ذهن جوانان اغتشاشاتی را به اسم آزادی راه انداختند.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف‌و‌نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: باید با تبیین، تذکر لسانی خیرخواهانه و اقناع سازی جوانان را نسبت به مسائل آگاه کرد تا از انحراف و شستشوی مغزی آنها از طریق دشمنان جلوگیری شود.

وی افزود: تعدادی از جوانان توسط گروهک‌های معاند در فضای مجازی اغفال شدند و با شرکت در اغتشاشات در دانشگاه‌ها و خیابان‌ها مشکلاتی را به وجود آوردند که خوشبختانه با روشنگری، آگاه سازی و تذکرات لازم اصلاح شدند.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از کارکنان کمیته امداد در زمینه حمایت از نیازمندان در شرایط اقتصادی کنونی یادآور شد: کارکنان این نهاد همیشه با خدمت صادقانه به قشر محروم جامعه در انجام مسئولیت خود درست عمل کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha