قدردانی استاندار ایلام از حضور مردم در مراسم تشییع شهید گمنام
کد خبر: 4111126
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

قدردانی استاندار ایلام از حضور مردم در مراسم تشییع شهید گمنام

استاندار ایلام در پیامی از حضور باشکوه مردم شهیدپرور استان در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در استانداری ایلام تقدیر کرد.

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در استانداری ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا که آرام گیرد، یاد مبارک و آرام بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه ای (مدظله‌العالی)

بی شک استقبال باشکوه مردم شهیدپرور استان ایلام در تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در استان و تشیبع و تدفین یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری ایلام برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار شهید‌پرور افزود.

واضح است که این شکوه و عظمت جمعیت در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان، نشان از قلب پاک، ضمیر بیدار و با بصیرت مردم همیشه در صحنه استان و دل‌دادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت دارد و در حافظه تاریخ خواهد ماند.

بی‌شک مردم استان ایلام به‌عنوان گرانیگاه حماسه و ایثار در تاریخ دفاع مقدس با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدای گمنام به زیبایی نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت در وجود آن‌ها زنده و پایدار بوده و همواره مانا خواهد ماند.

در این میان تدفین یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری ایلام و مزین شدن فضای استانداری به‌عنوان نماد حاکمیت در استان به عطر و بوی شهدا، سعادتی بس بزرگ برای مجموعه دولتمردان در استان است تا با تاسی از این شهیدان گرانقدر همواره در مسیر روشن این ستارگان فروزان گام بردارند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از حضور و همراهی آحاد مردم استان، خانواده‌های معظم شهدا، جامعه ایثارگران، روحانیت معظم، نماینده معظم، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، بسیج و سپاه، مجموعه نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی، نیرو‌های انقلابی، مجموعه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانشگاهیان فرهیخته، صدا و سیما، اصحاب رسانه، اقشار و صنوف مختلف، فعالان عرصه فضای مجازی و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان در استان و تدفین یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری ایلام صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. در پایان از خداوند متعال می‌خواهیم به همه ما کمک کند تا بتوانیم ادامه دهنده واقعی راه شهدا در همه عرصه‌ها باشید».

انتهای پیام
captcha