خانواده معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند
کد خبر: 4110977
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

خانواده معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید محمد علی پاکروان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند، گفت: تمام عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران از برکت خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان و دعای خیر خانواده‌های آنان است.

دیدار فرمانده انتظامی ایلام در دیدار باخانواده معظم شهدابه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام که به همراه جمعی از مسئولان انتظامی استان با خانواده شهید پاکروان دیدار کرد، گفت: امروزه بزرگ‌ترین مسئولیتی که بر دوش ماست، ادامه دادن راه شهداست چرا که شهدای ایران اسلامی ادامه‌دهندگان اصلی راه شهدای کربلا هستند و قدردانی و ارج نهادن به آن‌ها وظیفه ماست.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهیدان سرمایه‌های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولان باید همواره در جهت آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

وی، اهتمام جدی در رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان را از اولویت‌های کاری فرماندهی انتظامی استان ایلام قلمداد کرد و ادامه داد: خانواده‌های شهدا به عنوان الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه هستند و تمام عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران از برکت خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان و دعای خیر خانواده‌های آنان است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه آنچه که به این کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان هست، یاد و خاطره شهیدان است، تصریح کرد: سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچک‌ترین کار ممکن و یک توفیق الهی و نوعی عبادت است؛ از خانواده شهدا می‌خواهیم فرزندان خود در فراجا را همیشه دعا کنند تا بتوانند در مأموریت‌های پیش رو با موفقیت عمل کنند و یقین داریم که دعای خیر خانواده شهدا در پیشرفت کارهایمان بسیار مؤثر خواهد بود.

یادآور می‌شود، شهید محمد علی پاکروان در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۷۴ در منطقه بهرام‌آباد بر اثر برخورد با مین به جا مانده از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha