فعالیت بیش از هزار گروه اجتماعی در لرستان
کد خبر: 4110960
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

فعالیت بیش از هزار گروه اجتماعی در لرستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان از فعالیت یک هزار و ۲۵ گروه اجتماعی در حوزه‌های گوناگون در استان خبر داد و گفت: از این تعداد گروه اجتماعی ۶۰۰ گروه توسط بانوان اداره و مدیریت می‌شوند.

مجید طائف، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید طائف، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان لرستان امروز، دهم دی در یک گفت‌وگوی خبری از برگزاری  رویداد تخصصی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی با رویکرد شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی و مدت دو روز در خرم‌آباد خبر داد و گفت: در این رویداد، که ۱۵۰ نفر از بانوان فعال در گروه‌های اجتماعی سطح استان شرکت خواهند کرد، با رویکرد شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی آشنا خواهند شد.

وی افزود: در استان لرستان یک هزار و ۲۵ گروه اجتماعی در حوزه‌های گوناگون مشغول فعالیت هستند که در این بین ۶۰۰ گروه توسط بانوان اداره و مدیریت می‌شوند.

طائف اضافه کرد: دوره تخصصی‌گرای جهاد که ویژه بانوان هست و تلاش داریم گروه‌های فعالی که با ما همکاری دارند بتوانند با حضور مؤثر به ادامه فعالیت‌های اجتماعی خود در سطح استان بپردازند.

وی گفت: در این دوره تلاش شد از مدرسان مطرح کشوری و استانی دعوت شود و سطح دوره نیز با توجه به مهمانان و اساتید بالا بود و امیدواریم بتوان به اهدافی که مد نظر بود در این راستا دست یابیم.

انتهای پیام
captcha