راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در کشور از سال آینده
کد خبر: 4110794
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
شاهسونی خبر داد:

راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در کشور از سال آینده

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان با اشاره به راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در استان فارس، گفت: با رایزنی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش قطعاً از سال آینده این مدارس در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام شاهسونیحجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در استان فارس گفت: راه‌اندازی این مدارس به منظور آموزش حفظ قرآن در کنار تحصیل دانش‌آموزان انجام شده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری با همکاری خوب آموزش و پرورش با این مؤسسه موفق به راه‌اندازی  10 مدرسه حفظ قرآن در استان فارس شدیم.

شاهسونی با بیان اینکه از این 10 مدرسه، یک مدرسه در شهر صدرای شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان فارس قرار دارد، گفت: در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش فارس نیز تأکیدات گسترده‌ای برای حمایت و توسعه این مدارس از سوی استاندار انجام شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه رایزنی‌هایی نیز با وزارت آموزش و پرورش برای توسعه این مدارس در سطح کشور انجام دادیم، قطعاً از سال آینده این مدارس در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مدارس حفظ قرآن که در استان فارس با نام مدارس بیت‌الاحزان شناخته می‌شود، باعث ایجاد انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با مباحث قرآنی می‌شود که امیدواریم در سایر استان‌ها هم شاهد استقبال از این نوع مدارس باشیم.

انتهای پیام
captcha