دشمن با شایعه‌پراکنی ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده است
کد خبر: 4110684
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف:

دشمن با شایعه‌پراکنی ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه دشمن با شایعه‌پراکنی و ایجاد تردید ارزش‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده است، گفت: الگوسازی‌های نامناسب دشمن، زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کرده است و در این شرایط همه ما موظف هستیم که به مقابله با استکبار و ضد انقلاب برخیزیم.

حجت الاسلام والمسیمین غلامرضا عادل

به گزارش ایکنا در مازندران، یادواره شهدای والامقام محله باغ‌فلاحت و آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور مردم شهید‌پرور، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان، شب گذشته، هشتم دی‌ماه در محله باغ‌فلاحت شهرستان بابلسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام، گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) در نبرد صفین در حال پیروز شدن بودند که مکر معاویه ورود کرد و قرآن‌ها را سر نیزه کرد و ورق برگشت این جنگ نرم است که در آن روزگار رقم خورد.

وی با بیان اینکه دشمن با شایعه‌پراکنی و ایجاد تردید ارزش‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده است، افزود: در اغتشاشات اخیر کشور، شاهد زیر سؤال بردن ارزش‌ها، آتش زدن مساجد و... بودیم که در سایه جنگ نرم دشمن رقم زده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هرگز منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور نیستیم و مسئولان موظف به رفع این مشکلات هستند، گفت: نظامی که به نام حضرت ولی‌عصر(عج) در دنیا پرچم آزادیخواهی را برافراشته هرگز با آزادی مخالف نیست، آزادی واژه مقدسی است و با لاابالی‌گری و لاقیدی متفاوت است.

وی با بیان اینکه آزادی معادل هرج و مرج نیست، افزود: الگوسازی‌های نامناسب دشمن، زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کرده است و در این شرایط همه ما موظف هستیم که به مقابله با استکبار و ضد انقلاب برخیزیم تا خدای ناکرده جای ظالم با مظلوم، شهید با جلاد عوض نشود.

عادل با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی آشوب و فتنه ایجاد کرده است، ۴۷ کشور در فتنه اخیر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودجه صرف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان اینکه ایران اسلامی تا قبل از انقلاب اسلامی حتی یک پزشک نداشت و اطبا از دیگر کشورها در ایران به طبابت مشغول بوده‌اند، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان و دانشمندان ایرانی حرف برای زدن دارند. همچنین در عرصه نظامی پیشرفت‌های دانش‌بنیان را شاهدیم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد معنویت و اخلاق را از جامعه ما حذف کند، گفت: اسلام آمده که مکارم اخلاق در جامعه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام عادل با اشاره به فاصله طبقاتی در جامعه بر ضرورت تلاش جهت خودکفایی در عرصه اقتصادی تأکید کرد و افزود: استکبار جهانی استقلال ایران را هدف قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سبک زندگی ما باید مطابق سبک زندگی ائمه اطهار(ع) باشد، گفت: نمی‌شود از شهدا حرف بزنیم اما به آرمان و وصیت شهدا بی‌اعتنا باشیم.

انتهای پیام
captcha