خروش انقلابی مردم فارس در روز میثاق با ولایت
کد خبر: 4110671
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

خروش انقلابی مردم فارس در روز میثاق با ولایت

مراسم بزرگداشت یوم‌الله حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان فارس به‌منظور تجدید میثاق با ولایت برگزار شد.

حماسه 9 دی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم بزرگداشت یوم‌الله حماسه 9 دی، امروز همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان فارس به‌منظور تجدید میثاق با ولایت برگزار شد.

در این روز که به نام روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» هم نامگذاری شده است، امت حزب‌الله و انقلابی استان فارس در شهر و روستاها اعم از پیر و جوان، کودک و دانش‌آموز، کارمند و کارگر و... با راهپیمایی و تجمع در نقاط از پیش اعلام شده، بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

در شیراز این مراسم از ساعت 10 صبح در ابتدای خیابان 9 دی، بست شهید آیت‌الله دستغیب آغاز شد که در آن مراسم شعارهای متعددی از جمله «ما ملت امام حسینیم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و... سر می‌دادند. سخنران این تجمع سردار محمدحسین سپهر، معاون وزیر کشور بود.

محمدهادی رضایی، دانشجوی 22 ساله در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایکنا گفت: حماسه 9 دی روز بصیرت است، یعنی اینکه ما با هوشیاری و بصیرت توانستیم کید و توطئه دشمنان را بشناسیم و دقیقا در مقابل نقشه‌های آنان حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قطعا این انقلاب قاسم سلیمانی‌های فراوانی دارد که ادامه‌دهنده راه ایشان هستند، بیان کرد: همان‌طور که حاج قاسم هم فرمودند، راه عاقبت بخیری پیروی از ولایت است، لذا ما هم باید تلاش کنیم تا مانند ایشان عاقبت به‌خیر شویم.

زهره شکری، بانوی 45 ساله خانه‌دار نیز در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایکنا گفت: راه امام و شهدا همواره ادامه دارد و ولایت همان مطلبی است که هم شهدا و امام همواره بر آن تأکید داشته‌اند. امروز آمده‌ایم تا بگوییم که ما همان ملتی هستیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکتمان آسیبی نرسد.

وی اظهار کرد: من مادر دو فرزند هستم و همواره تلاش می‌کنم تا فرزندانمان را با آنچه که اسلام و انقلاب بر آن صحه گذاشتند، آشنا کرده و انس دهم لذا دشمن باید بداند که قاسم سلیمانی‌های جدید در راه هستند.

اسماعیل طلایی، کارمند 55 ساله هم به خبرنگار ایکنا گفت: راهی که امام خمینی(ره) در سال 57 برای ملت ایران باز کردند، پایانی ندارد و این همان مسیری است که تاکنون تداوم داشته است و موجب پیشرفت‌های فراوانی در ابعاد مختلف شده است. گرچه امروز در مباحث اقتصادی به دلایل متعدد از جمله سوءمدیریت، تحریم‌ها و... دچار مشکل هستیم، اما هر مشکلی راهکاری دارد و قطعا با ایستادگی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب به خصوص در مباحث اقتصادی به‌خوبی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان ملت انقلابی و وفادار ایران باشند، بیان کرد: مردم همواره در هر برهه‌ای ثابت کرده‌اند پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و امروز اگر این تعداد افراد حضور دارند به‌دلیل عشق و علاقه‌شان به انقلاب و ولایت است، پس باید وظیفه خود را برای خدمتگزاری صحیح به مردم انجام دهند.

یادآور می‌شود، بعد از سخنرانی سردار سپهر، بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد و سپس خطبه‌های نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز انجام شد.

انتهای پیام
captcha