جهاد تبیین باعث افشای دروغ‌های دشمن می‌شود
کد خبر: 4110617
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
معاون سیاسی سپاه:

جهاد تبیین باعث افشای دروغ‌های دشمن می‌شود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع مردمی گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: دشمن به دنبال فریب مردم است، اما جهاد تبیین باعث افشای دروغ‌ها و توطئه‌های او می‌شود.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از اصفهان، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع مردمی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که عصر امروز، ۸ دی‌ماه در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، به تبیین ریشه‌ها و عوامل فتنه ۸۸ و همچنین حماسه ۹ دی پرداخت و اظهار کرد: آمریکا طراح فتنه‌ ۸۸ بود، فتنه‌ای که رژیم صهیونیستی نیز از آن پشتیبانی کرد. در این میان، برخی از کسانی که در انقلاب سابقه هم داشتند، بازیگر و صحنه‌گردان این فتنه شدند. 

وی افزود: فتنه ۸۸ ابعاد و زوایای پیدا و پنهان متعددی داشت و به‌گونه‌ای طراحی شده بود که بسیاری از کارشناسان خارجی و بازیگران داخلی‌اش نسبت به نتیجه آن اطمینان داشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت ابعاد حماسه ۹ دی در گرو شناخت ابعاد و زوایای فتنه ۸۸ است. خوشبختانه مردم ایران در طول ۴۳ سال اخیر با هوشیاری، بصیرت و حضور در عرصه‌های مختلف، نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند. 

وی ادامه داد: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال ایجاد بدبینی و شکاف بین مردم و حکومت و در نهایت، فریب مردم برای جدایی از ولایت بود، اما مردم در ۹ دی، فتنه‌گران و حامیان آنها را منزوی کردند و این روز به نام روز بصیرت در تاریخ کشور ماندگار شد.  

سردار جوانی گفت: بصیرت مردم ریشه در ایمان، تقوا و خدامحوری آنها دارد. دشمنان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که در همه این سال‌ها، تقوا، ایمان، حجاب زنان و ولایت‌پذیری مردم باعث ناکامی نقشه‌ها و توطئه‌های آنان‌ شده است. به همین دلیل، امروز سعی می‌کنند ایمان، تقوا، حجاب زنان و غیرت مردان ایرانی را از بین ببرند‌. 

وی بیان کرد: دشمنان همیشه به دنبال پیدا کردن بهانه‌های جدید برای فتنه‌ای تازه هستند. در چند ماه اخیر نیز به دنبال این بودند که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فتنه‌ تازه‌ای راه بیندازند که فوت خانم امینی، بهانه آن شد و این‌طور، نظام را به مظلوم‌کشی متهم کردند، همان‌طور که در سال ۸۸ نیز نظام را به تقلب در انتخابات متهم ساختند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنان در حوادث اخیر، چنان توهمی در فضای مجازی و رسانه‌های خود ایجاد کرده بودند که برخی تصور می‌کردند جمهوری اسلامی تا ۴۸ ساعت دیگر از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: اتفاقات اخیر کشور به فرموده مقام معظم رهبری، فقط اغتشاش نبود، بلکه یک جنگ ترکیبی بود. در برابر این جنگ ترکیبی، مردم و مسئولان نیز باید به‌صورت ترکیبی جهاد کنند.  

سردار جوانی اضافه کرد: دشمن به دنبال فریب مردم است، اما جهاد تبیین باعث افشای دروغ‌ها و توطئه‌های او می‌شود. مقام معظم رهبری نیز فرمود جهاد تبیین یک فریضه قطعی، فوری و واجب است، زیرا مانع فریب مردم و به‌ویژه جوانان می‌شود.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین، عرصه روایت انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین تبیین جایگاه ولایت فقیه، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام
captcha