مردم در یک جنگ ترکیبی پیچیده بار دیگر بر غرب پیروز شدند
کد خبر: 4110616
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

مردم در یک جنگ ترکیبی پیچیده بار دیگر بر غرب پیروز شدند

فرمانده سپاه استان قم گفت: مردم در ماه‌های گذشته بار دیگر بر غرب‌وحشی و امریکای خونخوار در یک جنگ ترکیبی پیچیده پیروز شدند و با حضور خود در تشییع شهدای گمنام عهدی دوباره با آرمان‌های این بزرگ مردان بستند.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قمبه گزارش ایکنا از قم، پیام سردار محمدرضا موحد به مناسبت سالروز حماسه نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

تاریخ چهل و چند ساله انقلاب اسلامی همواره قله‌های افتخار آفرین زیادی را در خود جای داده، پیروزی‌های بزرگی که از ابتدای انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ آغاز شد و صحنه‌های غرورآفرینی را برای مردم عزیز این سرزمین کهن به یادگار گذاشت.

بی‌شک حماسه‌ی بزرگ نهم دی‌ماه ۸۸ یکی از تابناک‌ترین نقاط درخشان تاریخ این نهضت مردمی است. نهضتی که به پشتیبانی مردمی فهیم و رهبری فقیه و حکیم، هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

پیوند چندباره مردم با جمهوریت اسلام به رهبری خلف صالح حضرت روح‌الله همچنان ادامه پیدا کرد و در دی‌ماه ۸۸ پس از ماه‌ها جولان و اردوکشی خیابانی فتنه‌گران، بار دیگر عظمت خود را به رخ جیره‌خواران آمریکایی کشاند و اشتباه استراتژیک هجمه به اعتقادات دینی مردم در ظهر روز عاشورا، ملت بزرگ ایران را برای پاک‌سازی این مزدوران به میدان آورد و با اجتماعی میلیونی رسالت تاریخی خود را بار دیگر انجام داده و حماسه ی نهم دی‌ماه ۸۸ را آفریدند.

مردمی که در ماه‌های گذشته بار دیگر بر غرب‌وحشی و امریکای خونخوار در یک جنگ ترکیبی پیچیده پیروز شدند و با حضور چشمگیر خود در تشییع شهدای گمنام عهدی دوباره با آرمان‌های این بزرگ مردان بستند.

فرزندان شما، بسیجیان و پاسداران سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب(ع) قم، خود را خادم و خاکسار شما ملت شریف دانسته و بصیرت و غیرت زن و مرد این وطن را ستایش می‌کنند.

این عید بزرگ ملی بر شما مبارک باد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

انتهای پیام
captcha