توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم شیراز
کد خبر: 4110114
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم شیراز

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس از توزیع 50 هزار پرس غذای گرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محلات محروم شیراز خبر داد.

توزیع غذای گرمبه گزارش ایکنا از فارس، محمد مهدی رنجبر، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس امروز، 6 دی‌ماه در حاشیه توزیع غذای گرم میان محلات محروم شیراز گفت: به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطر سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعداد ۵۰ هزار پرس غذای گرم با مشارکت هیئات‌ مذهبی میان محلات محروم شیراز توزیع شد.

وی با بیان اینکه همچنین قریب 14 هزار قطعه مرغ برای طبخ بین هیئات مذهبی توزیع شد، افزود: این غذاها توسط گروه‌های جهادی در ۹۰ هیئت در شیراز پخت و در اختیار اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر توزیع شد که اولویت توزیع با مناطق محروم در سطح شهر بوده است‌.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس تصریح کرد: برای مراسم ویژه تشییع شهدای قادرآباد و خرامه هم یک هزار قطعه مرغ در نظر گرفته شد.

رنجبر گفت: در همین راستا تعداد ۲۴۰ تن مرغ بین افراد نیازمند در سطح استان در حال توزیع است که ۴۰ تن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و ۱۰ تن برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی جهت توزیع به این ۲ دستگاه تحویل داده شده است.

وی اظهار کرد: شناسایی خانواده‌های نیازمند و آبرومند به صورت کاملاً تخصصی و دقیق توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته و تلاش شده است تا خدمات به نیازمندان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha