میزبانی مردم فارس از کاروان «روایت حبیب» به‌مدت یک هفته
کد خبر: 4109914
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

میزبانی مردم فارس از کاروان «روایت حبیب» به‌مدت یک هفته

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از حضور کاروان «روایت حبیب» همزمان با ایام شهادت بانوی حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت یک هفته در نقاط مختلف استان خبر داد.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 6 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی برنامه‌های متنوعی در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.

وی، یکی از این برنامه‌ها را راه‌اندازی کاروان «روایت حبیب» در سطح استان فارس به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: این کاروان متشکل از بیش از 50 هنرمند است که در قالب برنامه‌های میدانی در سطح شهر‌های مختلف و همچنین برگزاری یادواره و شب‌های خاطره، تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت سردار سلیمانی، گامی برداشته باشد.

شادباش با بیان اینکه یکی از محورهای برنامه‌های کاروان مذکور سردار فاطمی است، گفت: از آنجا که شهید سلیمانی ارادت خاصی به حضرت زهرا(س) داشت، لذا این موضوع عشق و علاقه و ارادت سردار دل‌ها به بانوی دو عالم در ایام فاطمیه مورد توجه ویژه این کاروان قرار گرفته است.

معاون پروررشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با تصریح اینکه دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اقشار تحت پوشش برنامه‌های کاروان مذکور هستند، گفت: در همین راستا علاوه بر اختصاص یک کارگاه آموزش روایت‌نویسی نوجوان، 6 برنامه اختصاصی «حبیبانه» در مدارس شیراز، برگزاری کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی «نقاشی خط» و نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و 4 نوبت همایش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به تعداد هر نوبت 600 نفر و جمعا 2400 نفر در تالار معلم  ناحیه 3 شیراز، به این گروه سنی اختصاص یافته است.

انتهای پیام
captcha