حمایت نیک‌اندیشان فارس از 28 هزار فرزند طرح ایتام و محسنین
کد خبر: 4109861
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

حمایت نیک‌اندیشان فارس از 28 هزار فرزند طرح ایتام و محسنین

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، هم‌اکنون 28 هزار و 645 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین در استان از حمایت بیش از 127 هزار حامی بهره‌مند می‌شوند.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 5 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک و مساعدت به ایتام یکی از اهداف مهم این نهاد است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال تاکنون 136 میلیارد و 800 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

وی یادآور شد: از میزان مساعدت مذکور، 102 میلیارد تومان به صورت نقد و واریز مستقیم به حساب فرزندان معنوی و مابقی در زمینه‌های مختلف مسکن، معیشتی، لوازم زندگی و ... بوده است.

 موصلی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در آذر ماه بالغ بر 17 میلیارد و 295 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که میزان 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به همراه تعداد 2 هزار بسته ویژه، گرما بخش بلندترین شب سال این عزیزان بود.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: در حال حاضر 28 هزار 645 فرزند ایتام و محسنین در استان از حمایت 127 هزار و 517 حامی بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

انتهای پیام
captcha