حضور ۷ هزار هیئت مذهبی فارس در مراسم تشییع شهدا
کد خبر: 4109851
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

حضور ۷ هزار هیئت مذهبی فارس در مراسم تشییع شهدا

شورای هیئت‌های مذهبی فارس طی بیانیه‌ای از 7 هزار هیئت مذهبی استان دعوت کرد تا با حضور گسترده و پرشور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) شرکت داشته باشند.

شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، شورای هیئات مذهبی فارس همزمان با فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

«احتراماً ضمن عرض تشکر از هیئت‌های محترم به جهت برگزاری مراسم دهه دوم فاطمیه، از آنجا که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در صبح روز سه‌شنبه مورخ 6 دی 1401 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع پیکر هشت شهید گمنام به همراه پیکر مطهر شهیدان رحمان خسروانیان و حاج سلیمان زارع در شهر شیراز برگزار می‌شود و بعد از ظهر همان روز در شهرستان‌های مرودشت، خرامه، قادرآباد خرم بید، خاوران خفر و فسا مراسم خاکسپاری این عزیزان اجرا خواهد شد، لذا از تمامی هیئت‌های محترم شهرستان‌های مذکور و خصوصاً شهر شیراز تقاضا و تاکید می‌شود به جهت تکریم مقام این شهدای فاطمی که سالها پیکر آن‌ها دور از وطن بوده است، پر شور کنار مردم شریف استان در مراسم فوق‌الذکر حضور به‌هم رسانند.

همچنین از آنجا که دهه دوم فاطمیه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی است در برنامه‌های مختلف یاد این سردار عزیز و سایر شهدای محور مقاومت گرامی داشته شود».

یادآور می‌شود، استان فارس دارای 7 هزار هیئت مذهبی است که در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی در طول سال مشارکت و همکاری گسترده‌ای دارند.

انتهای پیام
captcha