ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل در ایام فاطمیه تشریح شد
کد خبر: 4109768
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل در ایام فاطمیه تشریح شد

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه دوم در استان را تشریح کرد.

تبلیغات اسلامی اردبیلستاره رادفرد، مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در وصف شخصیت عظیم دخت نبی اکرم(ص) هر چه بازگو کرده و بنویسیم باز هم قطره‌ای در برابر اقیانوس شخصیت بزرگ فاطمه(س) نخواهد بود.

وی بیان کرد: در هر زمان سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) را الگوی نیکو و اسوه حسنه معرفی می‌کنند و این نشان می‌دهد تمام ابعاد زندگی حضرت می‌تواند الگو و جهت دهنده زندگی ما باشد.

رادفرد ادامه داد: تبلیغات اسلامی اردبیل ویژه برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیاری برای دهه دوم فاطمیه در نظر گرفته که از جمله به تجمع بزرگ فاطمیون به همت قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س)، هیئت‌های مذهبی در جهت جهاد تبیین فاطمی، مسابقه بزرگ خطبه فدکیه با محوریت دانش‌آموزان با شرکت بیش از ۷هزار دانش آموز و بیش از ۱۳٠ مدرسه، پویش خانه مادری با رویکرد ترویج سبک زندگی فاطمی اشاره کرد.

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: پخت و توزیع احسانات فاطمی، نشست‌ها و هم اندیشی‌های بانوان با محوریت «سبک زندگی فاطمی، الگوی خانواده اسلامی» بین آحاد جامعه و... از دیگر رویکردهای فرهنگی این سازمان در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

وی گفت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی است که در هر برهه از زندگی رضای خداوند را در نظر داشت و در سخنی می‌فرمایند«هر کس عبادت و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات خود را برای او تقدیر می‌کند».

رادفرد افزود: برگزاری مجالس سوگواری به همراه سخنران و مداحی در سطح مساجد استان، پاسخ به شبهات فکری و اعتقادی نسل جوان از سوی مبلغین و تشییع شهدای گمنام با حضور هیئت‌های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا(س)، برگزاری روضه‌های خانگی و گفتمان دینی نیز از اهم برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha