حضرت زهرا(س) الگوی کامل ولایت‌مداری است
کد خبر: 4109693
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸

حضرت زهرا(س) الگوی کامل ولایت‌مداری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون، حضرت زهرا(س) را در حمایت و پیروی از ولایت یک الگوی به تمام معنا برای همه مسلمانان جهان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون شامگاه یکشنبه، 4 دی‌ماه در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) در حمایت و پیروی از ولایت یک الگوی به تمام معنا برای همه مسلمانان جهان است.

وی ضمن تبیین گوشه‌هایی از شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و نقششان در دفاع از ولایت، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی شایسته زنان مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ایرانی است که پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، روشنایی بخش مسیر زندگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تأکید کرد: دفاع از حریم ولایت یکی از مهم‌ترین اصولی است که حضرت زهرا(س) به آن پایبند بود و زمانی که باید بسیاری از صحابی از ولایت دفاع می‌کردند اما سکوت پیشه کرده بودند، بانوی دو عالم از حضرت علی(ع) دفاع کرد و در برابر غاصبان ولایت ایستادند.

محمدی در پایان در خصوص اهمیت توجه به ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) و الگو گرفتن جوانان خصوصا دختران و زنان جامعه کنونی از سیره آن حضرت نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام
captcha