تکریم یاد شهدای دانشجوی لارستان همراه تشییع پیکر شهید گمنام
کد خبر: 4109623
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

تکریم یاد شهدای دانشجوی لارستان همراه تشییع پیکر شهید گمنام

همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای دانشجوی شهرستان لارستان همراه با تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی لارستانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به‌مناسبت سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم یادواره شهدای دانشجویی لارستان همراه با تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام امروز، 4 دی‌ماه با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولان شهرستان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم در گلزار مطهر شهدا لارستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم معنوی داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان، شهدای گمنام را الگوهای کامل عنوان کرد و گفت: شهدا گنجینه تمام نشدنی از گنجینه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که برگرفته از همان مکتب عاشوراست.

وی تصریح کرد: این تشییع جنازه، خیرات و برکات زیادی برای جامعه و مردم این خطه شهیدپرور و ولایی نازل می‌کند و امید است جوانان بتوانند بهره کاملی از الگوهای مثال‌زدنی ببرند.

در این مراسم حاج محمدرضا هادوی، راوی برجسته کشوری روایت‌گری کرد. همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به ذکر مصیبت و  نوحه‌خوانی پرداختند.

یادآور می‌شود، این شهید گمنام 24 ساله در عملیات والفجر مقدماتی آسمانی شده و در منطقه عمومی فکه تفحص شده است و پس از تشییع با شکوه در شهرهای لار، لطیفی و روستاهای براک و کورده، در روز شهادت حضرت زهرا(س) در روستای بالاده بخش بیرم لارستان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha