تمام شعب بیت‌الاحزان به سوگ حضرت مادر نشستند
کد خبر: 4109621
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

تمام شعب بیت‌الاحزان به سوگ حضرت مادر نشستند

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در تمام شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مؤسسه بیت‌الاحزانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س)، مراسم سوگواری و مرثیه‌سرایی در تمام شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

این مراسم از روز شنبه‌، 3 دی‌ماه جاری آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، 6 دی‌ماه جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برپا شده و خواهند شد.

در مرکز مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) مراسم سوگواری با همکاری شورای اسلامی و دهیاری‌های دهستان قرآنی خیر شهرستان استهبان استان فارس مراسم سوگواری در روز شنبه، 3 دی‌ماه در روستای محمدآباد برگزار شد.

امروز یکشنبه، 4 دی‌ماه نیز این مراسم سوگواری بیت‌الاحزان با دهیاری‌های خیر در روستای دستجرد برگزار می‌شود و مراسم سوگواری فردا دوشنبه، 5 دی‌ماه هم در روستای بنوان برگزار خواهد شد.

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) هم در روز سه‌شنبه، 6 دی‌ماه در روستای ماهفرخان، سالن شهید الهی مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار خواهد شد که در آن حجت‌الاسلام والمسلمین میریزدی از قم سخنرانی کرده و سلمان شاملو هم به مداحی و مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha