همایش طلایه‌داران تبلیغ فاطمی در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4109572
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

همایش طلایه‌داران تبلیغ فاطمی در ایلام برگزار شد

همایش طلایه‌داران تبلیغ فاطمی امروز،۴ دی‌ماه در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

طلایه داران تبلیغ فاطمیبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز،۴ دی‌ماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ فاطمی در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان، گفت: مجموعه سازمان تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی تأثیرگذار است و باید در این مجموعه برای تأثیرگذاری بیشتر همفکری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن توان مقابله فیزیکی با جمهوری اسلامی را ندارند، لذا از درون برای مقابله با نظام تلاش می‌کنند، گفت: باید روی افرادی که به هر شکلی فریب خورده‌اند و نیاز به آگاهی دارند، کار شود.

امام جمعه ایلام گفت: دشمن تلاش می‌کند خدمات نظام دیده نشود چرا که خدمات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امروز با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها شاهد حرکت رو به جلوی نظام اسلامی هستیم و دشمنان از قدرت روحانیون خبر دارند و نوک حمله خود را متوجه روحانیون کرده‌اند.

کریمی‌تبار گفت: در عرصه‌های علمی، پزشکی، هسته‌ای، نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در همین بخش پزشکی امروزه افراد بسیاری از خارج برای درمان وارد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر از کار‌های خود پشیمان هستند، لذا فضا برای کار کردن وجود دارد، گفت: باید در روش‌های کار کردن تغییراتی ایجاد شود، باید باعث رونق دادن مساجد و مدارس باشیم و اتاق اندیشه ورز در محلات، روستا‌ها و شهر‌ها تشکیل شود و برای افزایش تأثیرگذاری نقش اجتماعی روحانیون تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز گفت: ۸۰ درصد مردم به حجاب اعتقاد دارند، ولی عموم مردم به دلیل روایت‌های غلط فکر می‌کنند، همه بی‌حجاب هستند، بانوان استان ایلام عفیف و معتقد بوده و نباید فکر کرد حوادث اخیر به‌دلیل مسئله حجاب است.

وی با بیان اینکه مشکلات و نواقصی در کشور وجود دارد، ولی دشمن با تمام توان در حال سیاه نمایی است، گفت: جهاد تبیین آن سوی روی سکه جنگ روایت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید حقایق را به گوش مردم رساند و فرصت‌های مقایسه را برای مردم تشریح کرد، یادآور شد: از تریبون‌ها باید استفاده کرد، باید فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را افزایش داد و روایت‌گری درست را به مردم منتقل کرد، ضروت دارد به مردم امیدواری داد و از نظام دفاع کرد.

نجفی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان برای تولید محتوا در زمینه جهاد تبیین اقدامات بسیار زیادی انجام داده، ولی نیاز است در این تولید محتوا مورد نقد قرار گیرد و در صورت نیاز اصلاح صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha