مهلت شرکت در جشنواره «برای حلما بنویسید» تمدید شد
کد خبر: 4109428
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

مهلت شرکت در جشنواره «برای حلما بنویسید» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «برای حلما بنویسید» با محوریت شهدای مدافع امنیت تا پنجم دی‌ماه تمدید شد.

جشنواره «برای حلما بنویسید»به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سهیمه اسدزاده، دبیر اجرایی جشنواره «برای حلما بنویسید» امروز، چهارم دی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «برای حلما بنویسید» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود با محوریت شهدای مدافع امنیت را تا پنجم دی به آدرس Havirpublication@gmail com و یا پیام‌رسان‌ها در شبکه‌های اجتماعی از طریق شماره ۰۹۱۶۹۷۰۰۴۰۶ ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انتشارات هاویر خرم‌آباد در قالب داستانک و یادداشت‌نویسی با محوریت شهدای مدافع امنیت در حال برگزاری است.

اسدزاده با بیان شرایط و ضوابط کلی ارسال اثر به جشنواره «برای حلما بنویسید»، ادامه داد: مشخصات نویسنده اثر شامل نام، نام‌ خانوادگی، سن، شماره تماس بایستی در پایین اثر قید شود، داستانک و یادداشت ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در سایر فراخوان‌ها ارائه شده باشد، حجم اثر ارسالی حداکثر ۵۰۰۰ کلمه باشد.

دبیر اجرایی جشنواره «برای حلما بنویسید» در پایان گفت: داستانک و یادداشت‌های ارسالی می‌توانند با محوریت هر یک از شهدای مدافع امنیت ایران ارائه شوند و محدودیت سنی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد و آثار منتخب در یک کتاب با نام نویسنده اثر منتشر خواهد شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha