اخذ سند مالکیت بهبودستان موقوفه نمازی شیراز
کد خبر: 4109389
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

اخذ سند مالکیت بهبودستان موقوفه نمازی شیراز

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز از اخذ سند مالکیت بهبودستان نمازی، موقوفه مرحوم محمد نمازی در شیراز خبر داد.

بهبودستان موقوفه نمازی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن شریف، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز عصر روز گذشته، 3 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: سند مالکیت بهبودستان نمازی موقوفه مرحوم محمد نمازی در شیراز اخذ شد.

وی تصریح کرد: بهبودستان نمازی به پلاک ثبتی 58 در خیابان قاآنی شیراز از سوی مرحوم محمدحسین نمازی شیرازی که فرد نیکوکاری بوده در سال 1304 خورشیدی تأسیس شده است.

شریف افزود: با پیگیری‌های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز و همکاری‌های مجدانه کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک شیراز سند مالکیت این موقوفه به مساحت 2055 مترمربع صادر و اخذ شده است.

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف فارس با بیان اینکه بهبودستان نمازی از قدیمی‌ترین مراکز درمانی نوین در شیراز بوده است و بخشی از محوطه آن طی سالیان گذشته تخریب و به پارکینگ تبدیل شده بود، گفت: هم‌اکنون این بخش به مساحت 1155مترمربع نیز به مساحت بهبودستان اضافه شده است.

وی ارزش این رقبه موقوفه را قریب یک‌هزار میلیارد ریال دانست و تأکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز در نظر دارد به منظور احیا و ایجاد پشتوانه مالی جهت بهبودستان نمازی نسبت به اجرای پروژه سرمایه‌گذاری در قطعه زمین یاد شده اقدام کند.

انتهای پیام
captcha