کودکان مناطق محروم زنجان از آموزش طرح آیات رویش بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 4109253
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

کودکان مناطق محروم زنجان از آموزش طرح آیات رویش بهره‌مند می‌شوند

مدیر موسسه قرآنی کوثر از اجرای طرح آیات رویش به منظور حمایت از کودکان مناطق محروم با تشکیل کلاس‌های رایگان برای این قشر در بازه سنی ۹ تا ۱۲ سال در موسسه قرآنی کوثر خبر داد.

طرح آیات رویش

عذرا ایمانی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با بیان اینکه این موسسه از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است ولی در سال ۹۳ توانست مجوز کسب کرده و فعالیت‌های قرآنی خود را با جدیت دنبال کند، اظهار کرد: این موسسه به صورت مهد قرآنی فعالیت می‌کند و در زمینه آموزش عمومی و تخصصی قرآن‌کریم و همچنین دوره تربیت معلم نیز برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این موسسه برنامه ملی قرآن‌کریم را به اجرا درآورده است، گفت: امسال طرح آسیب‌های اجتماعی را با برگزاری ۱۵۰ کارگاه آموزشی، با حضور اساتید بومی و غیربومی در حوزه طلاق، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اجرا کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ نفر از کارگاه آسیب‌های اجتماعی برگزار شده بهره بردند، گفت: این کارگاه‌ها بیشتر در مناطق آسیب پذیر و محروم این شهرستان به اجرا درآمد. همچنین دوره‌های تربیت معلم برای زندانیان و مددجویان نیز برگزار شده است. البته از ابتدای فعالیت این موسسه تاکنون ۲۰۰ حافظ قرآن تربیت و وارد جامعه شدند.

مدیر موسسه قرآنی کوثر زنجان، از برگزاری طرح آیات رویش در این موسسه خبر داد و گفت: این طرح در استان زنجان توسط دارالقرآن‌الکریم و موسسه کوثر بر روی کودکان مناطق محروم در بازه سنی ۹ تا ۱۲ سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha