بیش از ۱۰۰۰ مراسم فاطمی در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4109137
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

بیش از ۱۰۰۰ مراسم فاطمی در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری بیش از یک‌هزار مراسم در ایام فاطمیه در پایگاه‌های فرهنگی از جمله مساجد، تکایا و بقاع متبرکه خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم دی‌ماه در نشست ستاد استانی بزرگداشت ایام فاطمیه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی فاطمی در دنیای امروز، گفت: اگر بتوانیم ابعاد وجودی و سیره فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) را به درستی تشریح و در جامعه الگوسازی کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام فاطمیه دوم با همکاری اقشار و پایگاه‌های فرهنگی از جمله ائمه جماعات مساجد، مبلغین، روحانیون مستقر، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی، هیئت امنای بقاع متبرکه و دهیاران، بیش از یک‌هزار مراسم در سراسر استان و پایگاه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: علاوه بر آمادگی ۱۹۵ مسجد و ۱۰۰ هیئت مذهبی، ۱۰۰ مبلغ و روحانیون مستقر، ۳۰ گروه تبلیغی جهت اعزام به بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت در ایام فاطمیه داوطلب فعالیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا گفت: با توجه به اینکه فضای شهری باید به تناسب مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاص به خود بگیرد و به همین جهت تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با نصب پرچم و ریسه‌های مشکی و دیگر اقلام تبلیغی همچون بنر اقدام به این مهم کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: این ایام را به‌صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی مقام شکوهمند حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره عصمت و طهارت که در همه عرصه ها و ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی به‌صورت بارز تاثیرات قابل توجهی بر عالم بشریت نهاده، بیش از پیش کوشا باشیم.

انتهای پیام
captcha