مراسم چهلمین روز شهادت شهید «رسول حسینی» برگزار شد
کد خبر: 4108970
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
در روستای محمدآباد

مراسم چهلمین روز شهادت شهید «رسول حسینی» برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت ستوان دوم شهید «رسول حسینی»،شهید مدافع امنیت در روستای محمدآباد از توابع بخش یزدان‌آباد زرند برگزار شد.

سردار محمدحسین نعمتی فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم چهلمین روز شهادت ستوان دوم شهید «رسول حسینی»، با حضور جمعی از مردم، خانواده شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی عصر روز گذشته، اول دی‌ماه در روستای محمدآباد از توابع بخش یزدان‌آباد زرند برگزار شد.

سردار محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ ۳۸ ذوالفقار در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای امنیت و تشکر از زحمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی با پلیس سایر کشورها قابل قیاس نیست زیرا پلیس در جمهوری اسلامی، مردمی است و در مقابل معاندین جانفشانی می‌کند تا بتواند امنیت مردم را تأمین کند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است تا با آشوب و فتنه جای حق و باطل را عوض کند، افزود: دشمن به ارزش‌ها به‌ویژه موضوع حجاب حمله کرده و مشکلات را بزرگ‌نمایی می‌کند. دشمن به‌دنبال کم اهمیت جلوه دادن ابتکارات و پیروزی‌های جمهوری اسلامی است که یکی از نمونه‌های پیشرفت‌های ایران در عرصه ساخت واکسن و مبارزه با کرونا بود.

سردار نعمتی با تأکید بر اینکه اعترض حق مردم است اما اغتشاش و تعرض کردن به اموال مردم حق نیست، به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اشاره و بیان کرد: دشمنان تجزیه و ویرانی ایران را می‌خواهند و با دروغ و جنگ روانی قصد فروپاشی دارند.

فرمانده تیپ ذوالفقار گفت: آمریکا قاتل سردار سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای است اما ادعای طرفداری از حقوق بشر را دارد. امروز وظیفه همگانی است که با بصیرت با دشمن مقابله کرده و از دروغ‌های فضای مجازی دوری کنیم و اجازه ندهیم واقعه عاشورا برایمان تکرار شود.

شهید رسول حسینی، از مدافعان امنیت در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بود که ۱۵ آبان‌ماه امسال در محل کار خود در شهر بمپور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha