فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی پیوست فرهنگی داشته باشد
کد خبر: 4108886
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
رئیس جهاددانشگاهی:

فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی پیوست فرهنگی داشته باشد

مسلمی نائینی در جمع کارکنان و خبرنگاران سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و ایکنا گفت: حوزه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی همچون این سازمان باید کمک کنند تا بخش‌های علمی و فناورانه این نهاد انقلابی نیز پیوست فرهنگی داشته باشد.

فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی پیوست فرهنگی داشته باشدبه گزارش خبرنگار ایکنا، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی امروز یکم  دی ماه، طی سخنانی در جمع کارکنان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور که در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این سازمان انجام شد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که علل حضور بنده در جهاددانشگاهی است، اهتمام این نهاد انقلابی به حوزه فرهنگ در کنار دیگر بخش‌های فناورانه و علمی بود.

وی با بیان اینکه امروز باید بررسی کنیم که چه ضعف‌‌هایی در حوزه قرآنی وجود دارد، افزود: باید بتوانیم با انجام افکارسنجی‌های مختلف، وضعیت قرآنی جهاددانشگاهی را به خوبی رصد کنید و آنچه در مجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وجود دارد را در واحدهای جهاددانشگاهی در کل کشور تسری بخشید.

مسلمی نائینی ادامه داد: از همه همکاران در تمامی مجموعه‌های جهاددانشگاهی به ویژه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خواستارم که فعالیت‌های مختلف جهاد را رصد کرده و پیشنهادات لازم در این زمینه را ارائه کنند و هرکجا که مشکلی را مشاهده کرده و لازم دانستند، تذکر دهند. حتماً در این حوزه از نظرات دوستان استفاده می‌کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فناوری‌ها و تمامی فعالیت‌هایی که در مجموعه جهاددانشگاهی انجام می‌شود باید تبدیل به ارزش شود. باید به مرحله‌ای برسیم که تمامی فعالیت‌های انجام شده در جهاددانشگاهی دارای پیوست فرهنگی باشد. حوزه‌های فرهنگی جهاد مانند سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور باید در این زمینه به حوزه‌های فنی کمک کرده و سعی کنند تا تمامی فعالیت‌های فنی ما نیز پیوست فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha