مهم‌ترین مسئولیت مادران تربیت نسل مومن است
کد خبر: 4108808
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

مهم‌ترین مسئولیت مادران تربیت نسل مومن است

فاطمه دادخواه مادر شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده گفت: مهم‌ترین مسئولیت مادران در برهه حساس کنونی، تلاش برای تربیت نسل مومن، انقلابی و متعهد است.

مهم‌ترین مسئولیت مادران تربیت نسل مومن استبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه آذربایجان غربی، فاطمه دادخواه مادر شهید طلبه حسن مختارزاده 30 آذر در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت که در مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول ارومیه برگزار شد، گفت: این زنان جامعه هستند، که تعیین می کنند، چگونه فرزندانی تربیت کنند و جامعه را تحویل این آینده‌سازان ‌دهند، بنابراین باید مهم‌ترین دغدغه مادران این شود، که نسل مومن، متدین، متعهد و انقلابی به جامعه تحویل دهند.

وی گفت: وضعیت حجاب و عفاف در جامعه امروزی، وظیفه طلاب را سنگین‌تر کرده است، که می‌طلبد با حضور پررنگ و موثر خود در جامعه در این مورد اثرگذار باشند و همین امر ایجاب می‌کند، با جدیت دروس حوزه را بخوانند و البته نباید از مسائل روز جامعه غافل شوند.

دادخواه با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: کم‌کاری ما طلاب است، که باعث شده جوانان و نوجوانان با تاثیرپذیری از فضای مسموم مجازی که زمین آن توسط دشمن طراحی شده است، دست به اغتشاشات بزنند و ما می‌توانستیم از همین جوانان و نوجوانان سربازان امام زمان (عج) تربیت کنیم.

 مادر شهید مختارزاده با اشاره به حسن اخلاق این شهید، اضافه کرد: فرزندم بسیار خوش اخلاق و خوش طبع بود و در عین حال حرمت پدر و مادر را بسیار مراعات می‌کرد، به‌طوری‌که اگر نظری مخالف نظر پدرشان داشت، هیچگاه بروز نمی داد و همیشه مطیع امر پدر بود.

انتهای پیام
captcha