پیگیری عضویت رسمی اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در شورای فرهنگ عمومی
کد خبر: 4108657
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

پیگیری عضویت رسمی اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در شورای فرهنگ عمومی

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس از پیگیری عضویت رسمی نماینده این اتحادیه در شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسجمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار بازسازی ساختارهای فرهنگی شدند لذا در این شورا نیز یک سری تغییرات و تحولات در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا طرح تحول شورای فرهنگ عمومی از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مطرح شد تا با عضویت این شورا در شورای فرهنگ عمومی موافقت شود و این مهم انجام و مصوب شد.

پارسا اظهار کرد: به موجب این مصوبه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت عضو رسمی شورای فرهنگ عمومی شدند و به تبع در استان‌ها هم نماینده اتحادیه عضو شورای فرهنگ عمومی استان می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس با بیان اینکه این عضویت باید همراه با حق رأی باشد، گفت: پیش از این‌ها نماینده اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در شورای فرهنگ عمومی استان شرکت می‌کرد اما دائمی نبود ولی اکنون به عنوان یک عضو رسمی و دارای حق رأی در جلسات این شورا شرکت خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه این مسئله از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همه استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: در استان فارس هم پیگیر اجرای این مصوبه هستیم و به یاری خدا نماینده اتحادیه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان یک عضو رسمی شرکت خواهد کرد.

یادآور می‌شود، طی دو سه روز اخیر، محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در مصاحبه‌ای خبر از عضویت اتحادیه در شورای فرهنگ عمومی را داده بود. 

زهرا عسکری

انتهای پیام
captcha