آیین معنوی پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج برگزار می‌شود
کد خبر: 4108651
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

آیین معنوی پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج برگزار می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: همایش پیاده‌روی در روز ششم دی‌ماه از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا حرم امامزاده مختار(ع) در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود.

پیاده‌روی حرم تا حرم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد روز گذشته، 29 آذرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه، اظهار کرد: تا شهادت حضرت زهرا(س) هزار برنامه قرآنی در مدارس استان و ۱۹ برنامه ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز شهادت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان هفت تیر و میدان شهدا نیز برگزار می‌شود.

همچنین، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند وحدت و انسجام بین مردم را خدشه‌دار کند و ارزش‌های دینی را در هم بشکند که نگه‌داشتن حریم‌های دینی و مذهبی می‌تواند نقشه آنها را نقش بر آب کنند.پیاده‌روی حرم تا حرم یک حرکت بسیار مهم برای نشان دادن وحدت مردم است.

وی با اشاره به اینکه متولیان فرهنگی و مسئولان باید همکاری لازم را داشته باشند،گفت: برپایی امنیت و خط سرویس برای برگشت زوار باید با برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

انتهای پیام
captcha