فراهم کردن اسباب ازدواج برای جوانان بالاترین جهاد است
کد خبر: 4108309
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
حجت‌الاسلام محمدحسنی:

فراهم کردن اسباب ازدواج برای جوانان بالاترین جهاد است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تشویق جوانان و فراهم کردن اسباب ازدواج برای جوانان را بالاترین جهاد دانست و گفت: تسهیل امر ازدواج کارکنان مجرد ارتش جمهوری اسلامی باید موردتوجه فرماندهان و مسئولان این نهاد باشد.

حجت الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر روز گذشته، 28 آذر، در سومین کارگاه مشاوره گروهی و تخصصی کارکنان مجرد ارتش، اظهار کرد: این کارگاه فرهنگی، آموزشی و تخصصی همراه با بهره‌گیری از مشاورین و اساتید مطرح کشوری برای کارکنان مجرد آجا با هدف ترغیب و تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اصل سیاست ازدواج نکردن و کاهش جمعیت از اغراض و اهداف دشمنان است، تصریح کرد: قدم برداشتن در مسیر ازدواج با اعتماد به خداوند موانع و مشکلات پیش روی جوانان را برطرف می‌کند. امروز بخشی از موانع در ارتباط با مسئولان و بخشی دیگر مربوط به جوانان است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری و رفع این موانع است.

محمدحسنی با اشاره به اینکه تسهیل امر ازدواج باید موردتوجه فرماندهان و مسئولان باشد، عنوان کرد: یک هیئت اندیشه‌ورز باید تشکیل شود تا موانع و مشکلات ازدواج جوانان را برطرف کند. تشویق جوانان و فراهم کردن اسباب ازدواج برای جوانان بالاترین جهاد است. عقیدتی و سیاسی ارتش برنامه‌های متنوع روحی، خدماتی و رفاهی برای تشویق جوانان به امر ازدواج و فرزند آوری را در طول سال اجرا می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز به همین دلیل نگران است.

وی با اشاره به اینکه عزت هر ملتی درگرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه است، تصریح کرد: تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آن‌ها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد. اگر در حوزه دشمن‌شناسی بیشتر کار نکنیم خسارات زیادی به ما وارد می‌شود؛ بنابراین توصیه شده است که مسلمان باید زمان‌شناس و دشمن‌شناس باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران، دشمنانی دارد ولی دشمن شماره یک ما و بلکه دشمن شماره یک بشریت و مستضعفان و بلکه همه ادیان، آمریکا است و این همان حقیقتی است که حضرت امام خمینی(ره) به طور مکرر فرمودند. فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) نیز آمریکا را خطرناک‌ترین دشمن می‌دانند و ریشه خطرآفرینی اسرائیل هم در آمریکا است.

محمدحسنی با تأکید بر اینکه همه ما موظف هستیم که نسل جوان را درباره دشمنی آمریکا و نقش اول او در دشمنی با کشورمان را تبیین کنیم، بیان کرد: آمریکا همواره با ما دشمنی داشته و درواقع مشکل آمریکا روحانیت نیست، آن‌ها پیش از این هم با اقدامات خود ماهیت ضد ایرانی خودشان را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: کودتا علیه دولت قانونی، حمایت از گروهک تروریستی منافقین، حمله به سکوهای نفتی و نفت‌کش‌ها در اواخر جنگ تحمیلی، حمله به هواپیمای مسافربری که همه مسافران آن مردم عادی بودند و اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها، حتی تحریم داروهای بیماران پروانه‌ای فقط نمونه‌هایی از دشمنی‌های آمریکا با ایران است و با وجود این جنایت‌ها، چگونه برخی افراد هنوز از آمریکا حمایت می‌کنند و از برقراری رابطه با آن‌ها حرف می‌زنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن با جلوگیری از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای، می‌خواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد. عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است که همه حکایت از دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد اما آن‌ها بدانند ملت ایران که دست‌پرورده مکتب امام حسین(ع) است، تسلیم نخواهد شد.

محمدحسنی در پایان یادآور شد: هرچقدر کوتاه بیاییم، دشمن کوتاه نمی‌آید و این حقیقتی است که نمونه آن در موضوع برجام دیده شد. به دفعات دیده‌ایم که کشورهایی که در برابر آمریکا کوتاه آمدند، آمریکا در مقابل آن‌ها کوتاه نیامده است. بحث ما با آمریکا، بحث اسلام، ایران، استقلال و عزت ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha