مشارکت 40 معلم و مشاور یزدی در طرح «نسیم هشتم»
کد خبر: 4108302
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

مشارکت 40 معلم و مشاور یزدی در طرح «نسیم هشتم»

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای طرح «نسیم هشتم» گفت: در قالب این طرح 40 معلم و مشاور یزدی، آموزش دروس پایه به دانش‌آموزان کم‌بضاعت را ارائه کردند.

اردوهای جهادی «نسیم هشتم»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛ محمد فکر، رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: جمعی از معلمان خودجوش و دغدغه‌مند یزدی در قالب اردوهای جهادی روز جمعه خود را با آموزش دانش آموزان در مدارس سطح شهر گذراندند.

وی افزود: طی این دوره بیش از 1900 دانش آموز دختر و پسر یزدی در سه مقطع تحصیلی دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم به یادگیری دروس پایه تحصیلی پرداختند.

فکر در ادامه با اشاره به استقبال معلمان یزدی اظهار کرد: امسال بیش از 40 معلم و مشاور یزدی در 6 مدرسه از مناطق مختلف از سطح شهر، دروس پایه را به دانش آموزان کم بضاعت آموزش دادند.

وی به اهداف و اهمیت برگزاری اردوها اشاره کرد و گفت: عمده اهداف برگزاری این چنین اردوهایی، کمک به تحصیل دانش آموزان مناطق برخوردار و آشنایی مسئولان با مدارس محروم است.

یادآور می‌شود اردوهای جهادی هرساله با عنوان «نسیم هشتم» به همت جمعی از معلمان خودجوش یزدی در قالب مؤسسه مردم نهاد نسیم دانش و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل آموزش و پرورش استان، استانداری، هلال احمر، ورزش و جوانان و آستان قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha