کانون نشر معارف امام مهدی(عج) در ژاپن افتتاح شد
کد خبر: 4108275
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
از سوی آستان حسینی؛

کانون نشر معارف امام مهدی(عج) در ژاپن افتتاح شد

آستان مقدس حسینی در راستای نشر علوم و معارف دینی اهل بیت علیهم السلام کانون امام مهدی(عج) را در ژاپن افتتاح کرد.

به گزارش ایکنا، نهاد ارشاد بین المللی اصحاب الکساء وابسته به آستان مقدس حسینی اعام کرد که در راستای فعالیت‌های آستان در گسترش اندیشه و علوم اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، کانونی به نام مرکز امام مهدی(عج) در ژاپن افتتاح کرده است.

شیخ احمد الفتلاوی، مدیر نهاد ارشاد بین‌المللی آستان حسینی در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای کربلا گفت: فعالیت‌های این نهاد از ابتدای ماه محرم الحرام آغاز شد و هیئتی از این نهاد سنگ بنای کانون امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را گذاشتند تا کانونی تابناک برای نشر اندیشه، میراث و علوم ائمه معصومین (علیهم السلام) باشد و کار واقعی در کانون پس از تکمیل برنامه‌های درسی آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی از ثمرات سفر هیئت آستان به ژاپن و راه‌اندازی کانون امام مهدی(عج) پیوستن یک مسجد به این کانون است و پس از آن با شخصیت‌های مهم مسلمان و غیرمسلمان از این کشور دیدار کردیم.

دبیرخانه آستان مقدس حسینی ده‌ها مدرسه دینی در داخل و خارج عراق دایر کرده و به ارائه خدمات و پشتیبانی لازم به دانش‌آموزان آن اهمیت می‌دهد. همچنین از طریق کانون‌های فرهنگی، ارشادی و آموزشی وابسته به آستان در آفریقا، آسیا و اروپا در راستای نشر و گسترش علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha