بازدید رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا
کد خبر: 4108074
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

بازدید رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا

پوریا یاسینی، رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان روز گذشته، 27 آذرماه از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا منطقه زاهدان بازدید کرد.

بازدید رئیس رسانه بسیج ازخبرگزاریهای ایسنا و ایکنا در زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، پوریا یاسینی، رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در زاهدان با بیان اینکه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان با همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود، ‏گفت: دبیرخانه هشتمین جشنواره ابوذر در استان پذیرای آثار خبرنگاران است‎ و مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا 15 دی‌ماه تمدید شده است.
 
وی ادامه داد: این استان فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد، لذا امیدواریم اصحاب رسانه این خطه پهناور، در این جشنواره رسانه‌ای، پررنگ‌تر از گذشته شرکت کنند‎.
 
رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان به قالب‌های جشنواره  اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۶ قالب گزارش خبری و تحلیلی، عکس، موشن‌‏گرافیک، گزارش ویدئویی، یادداشت، مقاله و تیتر برگزار می‌شود.‎ همچنین محورهای این جشنواره شامل جهش تولید، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک ‏مؤمنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای استان است‎.‎
 
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت اینترنتی بسیج رسانه استان(sistanbalochestan.basijrasaneh.ir) و یا به‌صورت حضوری به آدرس مجتمع فرهنگی ارشاد سیستان و بلوچستان دفتر بسیج رسانه استان ارسال کنند.
 
رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از خبرگزاری ایسنا و ایکنا به‌عنوان دو خبرگزاری با برند خبری معتبر یاد کرد و گفت: خوشبختانه ایسنا طی سالیان اخیر توانسته در خصوص انتشار اخبار موفق عمل کند و خبرگزاری ایکنا نیز در حوزه فعالیت‌های مذهبی و قرآنی به توفیقات خوبی دست پیدا کند.
 
یاسینی اظهار امیدواری کرد که همچون گذشته که این دو خبرگزاری عملکرد مثبتی داشته‌اند در آینده نیز، به روند موفقیت‌های خود ادامه دهند.
انتهای پیام
captcha